Hei! Om du allerede er kunde av QS Gjestebok, eller om du er en ny potensiell kunde så inneholder denne artikkelen informasjon om priser og tilleggsprodukter for Gjestebok.no
Pakker
Light
Denne pakken inneholder grunnleggende funksjonalitet og passer for de fleste bedrifter som bare trenger besøkskontroll og som ikke har behov for SMS-varsling, besøkslapper eller integrasjoner.
Standard
En av de store forskjellene mellom Light og Standard er tilgangen til funksjonen "Smart Evakuering". Med denne funksjonen kan du bruke Gjestebok for å sende evakueringsmelding til besøkende og ansatte, samt at du får med deg innelisten på mobilen eller nettbrettet uten at du trenger å gjøre noe. Det sparer tid ved en eventuell hendelse.
Denne pakken inneholder funksjonalitet som passer godt fra 25 ansatte og oppover. I tillegg til alt i Light så får du i denne pakken med Ansattportalen, i ansattportalen kan brukere selv sende invitasjoner til besøkende og få tilgang til relevante funksjoner.
Om bedriften bruker Active Directory eller andre tjenester vil disse kunne integreres for å lettere håndtere større mengder ansatte.
I tillegg trenger du denne pakken om du vil ha flere firmaer bak samme resepsjon.
Denne pakken passer godt bedrifter med flere lokasjoner eller arealforvaltere for å nevne noen.
Enterprise
**Kommer Q3 2020**
Sammen med alt i Light og Standard-pakken får du i Enterprise alt for de som har store krav til integrasjoner med lokal infrastruktur som trådløse gjestenett, og flere tjenester som Office 365, G-Suite og andre.
Prisen for denne pakken starter på 2250,-, og tilpasses individuelt pr bedrift.
Tilleggsprodukter
Ekstra lokasjoner:
Mange firma har flere lokasjoner eller kontorer og ønsker å benytte samme løsningen på alle.
Pris pr ekstra lokasjon:
1-5 lokasjoner: 499,- pr stk/mnd
6-10 lokasjoner 399,- pr stk/mnd
Fra 10 og oppover tilbyr vi tilpassede pakker.
Ekstra besøksterminaler:
Har dere mange besøkende, og blir det køer ved større møter eller seminarer? Legg til flere besøksterminaler hvor besøkende kan registrere seg selv.
Pris ekstra terminal:
1-5 terminaler: 199 pr stk/mnd
6-10 terminaler: 149 pr stk/mnd
Fra 10 terminaler og oppover tilbyr vi tilpassede pakker. Hardware og oppsett kommer i tillegg.
Ekstra firma:
Fra Pro-pakken og oppover flere firmaer vises frem i velkomstskjermen, og dette passer blant annet for kontorbygg som huser flere bedrifter.
Pris pr ekstra firma:
1-5 firma: 89,- pr stk/mnd
6-10 firma: 79,- pr stk/mnd
10 og oppover: 59,- pr stk/mnd
Support-pakker
Vil tilbyr tilpassede support-pakker for bedrifter som ønsker en nøkkelferdig og driftet løsning av gjestebok. Vi tar da ansvaret med oppdateringer, vedlikehold og brukerstøtte. Ta kontakt med oss for mer informasjon om dette tilbudet.
* Alle priser er uten MVA om ikke annet er oppgitt
Ekstrautstyr
Ønsker du mer informasjon om kiosker, stands, og annet ekstrautstyr så kan du ta kontakt med oss. Vi har mange forskjellige løsninger og vil sammen med deg komme frem til en løsning som passer for din bedrift.